Serdecznie witamy Państwa w Aparthouse Woźna 11. Jest nam miło Państwa gościć.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu Państwu komfortowego i bezpiecznego pobytu.
1. Regulamin obiektu określa zasady świadczenia usług przez Obiekt, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu we wszystkich jego przestrzeniach, w tym w obiekcie noclegowym, i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez: podpisanie przez Gościa karty meldunkowej online, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki, zadatku, części lub całej należności za pobyt lub korzystanie z usług Obiektu. Umowa zostaje zawarta również w przypadku rezerwacji dokonanej przez pośredników. Dokonując w/w czynności Gość oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu w imieniu swoim i towarzyszących osób z którymi przebywa w Obiekcie lub dla których dokonał rezerwacji.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Obiektu, niezależnie od tego, czy są Gośćmi czy osobami odwiedzającymi. Gość jest zobowiązany stosować się do Regulaminu i Polityki Bezpieczeństwa. Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu przez Gościa.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu na stronie www.wozna11.pl
4. Aparthouse Woźna 11 jest obiektem całorocznym, dostępnym dla Gości 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
5. Opiekunem Gościa, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest Recepcja.
6. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich Recepcji mailowo bądź telefonicznie, co umożliwi Obiektowi niezwłoczną reakcję oraz zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług.
7. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
a) Odpowiednie warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
b) Komfortowy pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu, w tym bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych Gościa zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO, chyba że upoważnione do tego organy państwowe poproszą o udostępnienie danych osób przebywających w Obiekcie
c) Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie
d) Wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub życzenie
e) Sprawną pod względem technicznym obsługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być szybko usunięte, Obiekt dołoży starań aby w miarę możliwości zamienić zajmowany pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności
8. Obiekt na życzenie Gościa świadczy nieodpłatnie następujące usługi nie związane stricte z usługami noclegowymi:
a) Udzielanie informacji związanych z podróżą
b) Przechowywanie bagażu za opłatą w zależności od dostępności (Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego)
c) Przechowywanie przedmiotów wartościowych w depozycie
9. Pokój lub apartament jest wynajmowany na doby hotelowe rozumianą jako okres od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 11:00 dnia następnego, chyba że oferta stanowi inaczej.
10. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11.00 dnia następnego, chyba że indywidualne umowy lub uzgodnienia pisemne z Recepcją stanowią inaczej, wszelkie uzgodnienia muszą być dokonane przed rozpoczęciem doby hotelowej.
11. Długość doby hotelowej określona w pkt. 11 może podlegać zmianom w zależności od oferty wybranych przez Gościa podczas rezerwacji i ujętych w potwierdzeniu rezerwacji. Aktualna dostępność ofert i pokoi w Aparthouse Woźna 11 znajduje się na stronie www.wozna11.pl.
12. W przypadku nieuzgodnionego przedłużenia pobytu do 2 godzin po godzinie 11:00 Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 60 zł. Przedłużenie powyżej 2 godzin traktowane jest jako nowa doba hotelowa. Przedłużenie doby możliwe jest wyłącznie w przypadku dostępności pokoi.
13. Życzenie wydłużenia doby hotelowej, tj. wcześniejszego zameldowania przed godziną 14:00, bądź późniejszego wymeldowania po godzinie 11:00 należy zgłosić na etapie składania rezerwacji. Jeśli życzenie takie nie zostało złożone na etapie rezerwacji, należy je zgłosić niezwłocznie mailowo na adres info@wozna11.pl. Obiekt nie gwarantuje jednak możliwości wydłużenia doby hotelowej.
14. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa, w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu. Obiekt zastrzega sobie również prawo do odmowy wydłużenia doby hotelowej w przypadku braku dostępności pokoi.
15. Wszyscy Goście podlegają obowiązkowi meldunkowemu. Podstawą zameldowania jest podpisanie karty meldunkowej online oraz na życzenie obsługi recepcji okazanie w Obiekcie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego Jego tożsamość, obiekt może odmówić zameldowania.
16. Osoby niezameldowane mogą przebywać za zgodą i na odpowiedzialność Gościa w zajmowanym przez niego pokoju lub apartamencie wyłącznie od godz. 09.00 do godz. 22.00. Po godz. 22.00 istnieje obowiązek zameldowania dodatkowych osób. Obowiązek zgłoszenia dodatkowej osoby spoczywa na Gościu, który wynajął pokój - w przeciwnym wypadku ponosi on odpowiedzialność za brak dopełnienia obowiązku meldunkowego. Zameldowanie dodatkowej osoby lub jej niezgłoszenie pomimo przebywania, powoduje konieczność poniesienia przez Gościa dodatkowych kosztów za tą osobę, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług noclegowych.
17. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gości, pracownika, bądź pracowników obiektu lub innych osobach przebywających w obiekcie.
18. Obiekt może odmówić przyjęcia każdego innego Gościa, który w ocenie obsługi zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu, życiu, wizerunkowi innych Gości, pracowników oraz obiektu (marki). Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba, za którą uiścił opłatę za najem.
19. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu nie uregulował należnych opłat, rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu lub innych gości albo szkodę na osobie innych gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie noclegowym lub zakłócił pobyt innych gości lub funkcjonowanie Obiektu. O realizacji w przyszłości wobec Gościa prawa Obiektu do odmowy świadczenia usługi noclegowej, Gość zostanie poinformowany przez personel Obiektu.
20. W przypadku ponownego pobytu w Obiekcie Gościa, który poprzednio naruszył niniejszy regulamin, Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, jak i dalszego świadczenia usług temu Gościowi oraz osobie, która dokonała rezerwacji. Osoby takie są zobowiązane do zastosowania się do żądania Obiektu i niezwłocznego opuszczenia terenu budynku. Wobec bezskuteczności żądania Obiektu, Obiekt jest uprawniony do powiadomienia właściwych organów celem niezwłocznego usunięcia Gościa.
21. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy skrócenia pobytu, wskazanego w rezerwacji Gościa, jeśli rezerwacja Gościa dotyczy oferty bez możliwości bezkosztowej anulacji, bądź jeśli życzenie skrócenia pobytu zostało wniesione, gdy zmiany w rezerwacji nie były możliwe ze względu na warunki anulacji zawarte w potwierdzeniu rezerwacji Gościa.
22. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, obiekt nie zwraca opłaty za daną rezerwację. Wywieszenie zawieszki na klamkę od strony korytarza z napisem (Wymeldowanie) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu i traktowane jest jako anulacja rezerwacji. W takim wypadku rezerwacja zostaje anulowana, a ewentualne późniejsze pojawienie się Gościa związane będzie z koniecznością nowej rezerwacji.
23. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania depozytu pieniężnego w wysokości należności za cały pobyt powiększonej o 30% jej wartości. Depozyt może zostać pobrana przez Obiekt gotówką, przy pomocy preautoryzacji z karty płatniczej wskazanej przez osobę dokonującą rezerwacji, bądź przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Obiekt. W przypadku odmowy dokonania w/w wpłaty Obiekt ma prawo odmówić dokonania rezerwacji lub anulować rezerwację bez zwrotu wpłaconej kwoty za pobyt.
25. Pobrany depozyt gotówkowy zostanie wydany, a preautoryzacja na karcie Gościa zostanie zwolniona zgodnie z praktyką kart kredytowych może to trwać 7–14 dni, podczas wymeldowania Gościa po uprzednim sprawdzeniu stanu pokoju przez pracownika Obiektu.
26. W przypadku rezerwacji grupowej (od 3 pokoi) Obiekt ma prawo żądania kaucji w wysokości 500 zł/100 EURO - tytułem zabezpieczenia. Kaucja jest zwracana gościowi po zakończenia pobytu. Kaucja powinna być wpłacona najpóźniej przed dniem zameldowania na rachunek bankowy Obiektu lub na numer telefonu Revolut lub Blik.
27. W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju którego kaucja dotyczy - jest ona pomniejszana o wartość strat po uprzednim poinformowaniu Gościa. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, obiekt obciąży Gościa równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony z użytkowania.
28. Obiekt może odmówić zakwaterowania lub też przy pomocy ochrony wykwaterować w trakcie trwającego pobytu, Gościa, którego zachowanie mogłoby naruszać lub naruszyło Regulamin Obiektu lub w inny sposób narusza reguły współżycia społecznego. W tym przypadku należność za pobyt nie podlega wówczas zwrotowi.
29. Niestawienie się Gościa w Obiekcie do godziny 8:00 rano dnia następującego po planowanym kalendarzowym dniu przyjazdu jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu i traktowane jest jako nie pojawienie się Gościa. W takim wypadku rezerwacja zostaje automatycznie anulowana, a ewentualne późniejsze pojawienie się Gościa związane będzie z koniecznością nowej rezerwacji. Dotyczy rezerwacji dokonanych bezpośrednio przez stronę obiektu www.wozna11.pl
30. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu cywilnego, o ile Obiekt nie postanowił inaczej w regulaminach ogólnie dostępnych dla gości (poprzez ustalenie niniejszego regulaminu lub innych regulaminów szczególnych).
31. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Obiekt zastrzega sobie prawo obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody, po jego wyjeździe lub z wpłaconej kaucji.
32. Rzeczy wartościowe powinny być oddane przez Gościa na przechowania w depozycie recepcyjnym, pod rygorem braku odpowiedzialności Obiektu za ich uszkodzenie, zniszczenie lub utratę.
33. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie do depozytu recepcyjnego pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu Obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca, lub braku miejsca.
34. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu i rzeczy w nim pozostawionych, ponieważ parkingi nie są strzeżone. Gość jest zobowiązany do zabezpieczenia pojazdu oraz niepozostawiania wartościowych rzeczy w środku. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na terenie Obiektu oraz znajdujących się w nim rzeczy, bez względu na to gdzie został pozostawiony (na parkingu na dziedzińcu), i bez względu na to czy Obiekt z tego tytułu pobiera opłatę. Wszystkie parkingi na terenie Obiektu, w tym parking na dziedzińcu, są niestrzeżone i niedozorowane, choć mogą być monitorowane przy pomocy kamery. Pozostawienie przez Gościa samochodu lub innego pojazdu na terenie Obiektu traktowane jest jako najem powierzchni parkingowej/miejsca postojowego.
35. Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Obiektu (choroba Gościa lub towarzyszących mu osób przebywających w Obiekcie, choroba członka rodziny przebywającego w innym miejscu niż Obiekt, inne wypadki losowe dotyczące Gościa zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia Obiektu), nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.
36. Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku gdy Gość nie zgłosi faktu skorzystania z dobra lub usługi przy wyjeździe, Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia depozytu lub karty płatniczej podanej przez Gościa jako gwarancja rezerwacji/płatności za pobyt.
37. Przy płatności w walucie obcej, przeliczenie następuje według średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego transakcję, z uwzględnieniem opłaty manipulacyjnej 5%.
38. Gościowi nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokoju i jego wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb pokoju.
39.Goście mogą korzystać za dodatkową opłatą z niestrzeżonego parkingu monitorowanego (na dziedzińcu). Usługa rezerwacji miejsca parkingowego jest bezzwrotna. Parking tylko dla samochodów osobowych do wysokości 185 cm o masie do 3,5t. lub motocykli. W uwagach do rezerwacji należy podać numer rejestracyjny pojazdu. Rezerwacja miejsca parkingowego wymaga wcześniejszego kontaktu z recepcją i potwierdzenia dostępności miejsc. Rezerwacja miejsca oznacza zgodę na niniejsze warunki korzystania z parkingu.
40. W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych, w szczególności broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych, itp.
41. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest w pokojach używanie otwartego ognia np. świeczek oraz urządzeń elektrycznych lub grzejnych nie stanowiących wyposażenia pokoju np. grzałek, żelazek, czajników elektrycznych, nawilżaczy powietrza, przenośnych grzejników. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV, telefonów komórkowych, przenośnych komputerów (laptopów, tabletów).
42. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
43. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości.
44. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 07:00 dnia następnego. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej może skutkować karą pieniężną w wysokości określonej w Cenniku Obiektu, naliczaną niezależnie od liczby osób, które zgłoszą skargę.
45. Gość oraz osoby mu towarzyszące nie mogą zakłócać spokojnego pobytu innych Gości i funkcjonowania Obiektu. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług noclegowych osobie, która narusza tą zasadę, w szczególności jeżeli awanturuje się, wykazuje agresję słowną lub fizyczną, jest pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających albo w inny sposób narusza niniejszy regulamin, ochrona lub obsługa Obiektu może spowodować usunięcie tej osoby z terenu Obiektu, bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie. W przypadku naruszenia zasad współżycia społecznego Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług bez prawa do zwrotu kosztów. Gość zostanie uprzedzony o konsekwencjach.
46. Przestrzenie ogólnodostępne Obiektu są monitorowane przy użyciu kamer, celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem.
47. W przypadku konieczności interwencji przedstawiciela Obiektu względem Gościa zakłócającego funkcjonowanie Obiektu, interwencja może zostać zarejestrowana w postaci zapisu dźwiękowego i wizyjnego, celem ochrony dóbr osobistych i materialnych zarówno Obiektu jak i interweniującego przedstawiciela Obiektu. Zarejestrowanie interwencji będzie w razie konieczności służyć jako środek dowodowy w celu wykazania rzeczywistego stanu faktycznego.
48. Na terenie całego obiektu, w tym w pokojach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529), obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów i wyrobów tytoniowych.
Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych lub używek w pokoju lub apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów ozonowania pokoju w wysokości 1000 PLN.
Zameldowanie się stanowi oświadczenie Gościa, iż zapoznał się z treścią zakazu oraz zgodę na pokrycie kosztów odświeżenia pokoju w wysokości 1000 złotych oraz wszelkich kosztów usunięcia naruszeń w tym pokrycia kosztów interwencji jednostki Straży Pożarnej oraz odszkodowań bądź innych form pieniężnego zadośćuczynienia wszelkich podmiotom i osobom, którym przysługują roszczenia z tytułu z zaistniałego naruszenia zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju lub na terenie obiektu.
49. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów, w tym w pokojach, korytarzach, klatce schodowej, holu, parkingu, punktach gastronomicznych, z wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych: wjazd w bramie.
Jeśli obsługa Obiektu stwierdzi, że Gość złamał zakaz palenia wyrobów tytoniowych w pokoju, Obiekt może naliczyć karą pieniężną za każdorazowe złamanie w/w zakazu według cennika Obiektu, niezależnie od obciążenia Gościa kosztami doprowadzenia pokoju do poprzedniego stanu (odświeżenie) - wietrzenie, czyszczenie chemiczne pościeli, firan i zasłon, tapicerki foteli, łóżek, itp. W przypadku uruchomienia alarmu p.poż. w wyniku zadymienia Gość zostanie obciążony karą pieniężną według cennika Obiektu.
50. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna i drzwi wejściowe. Pokoje otwierane i zamykane są za pomocą kodów, programowanych i wydawanych automatycznie podczas procedury zameldowania. W przypadku utraty lub przekazania nieuprawnionej osobie kodu Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu Recepcji, która ma możliwość wygenerowania nowego kodu i blokadę starego. Gość odpowiada za szkody wynikłe z niezamknięcia okien w czasie burzy lub ulewy.
51. Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia w pokoju oraz w każdym innym miejscu na terenie Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu lub odwiedzających go osób albo z winy dzieci pozostających pod jego opieką. Naprawienie przez Gościa szkody wyrządzonej Obiektowi następuje przez zapłatę kary pieniężnej (kary umownej), z zastrzeżeniem Cennika Obiektu - cennik kar pieniężnych stanowi załącznik do regulaminu.
52. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną rzeczywistą w tym z tytułu wyłączenia pokoju z użytkowania dotyczącą wszelkiego rodzaju uszkodzeń lub zniszczeń wyposażenia lub urządzeń technicznych znajdujących się w Pokoju i obiekcie i wokół obiektu, powstałe z jego winy umyślnej lub nieumyślnej, jak również z winy umyślnej lub nieumyślnej odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie lub z winy zwierząt. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty płatniczej Gościa lub pobrania od Gościa depozytu gotówkowego pobieranego przez Obiekt podczas zakwaterowania Gościa, za wyrządzone szkody przy jego wykwaterowaniu lub po jego wyjeździe.
53. Gość powinien zgłosić usterki lub braki w pokoju w ciągu 1 godziny od zakwaterowania – mailowo: info@wozna11.pl lub przez aplikacje smarthotelu lub WhatsApp. Brak zgłoszenia może skutkować przypisaniem odpowiedzialności Gościowi. Po tym terminie w przypadku niepoinformowania recepcji, Gość odpowiada za zastane wyposażenie pokoju.
54. Gość zobowiązany jest nie używać sieci WiFi do działań niezgodnych z prawem, w tym łamania praw autorskich. Obiekt zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępu do Wi-Fi w przypadku naruszenia niniejszych zasad.
55. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
56. Recepcja i ochrona Obiektu w ramach procedur zabezpieczenia obiektu przed przebywaniem na jego terenie osób nieuprawnionych lub niepożądanych może zabronić wejścia na teren Obiektu lub usunąć z obiektu osobę nieposiadającą rezerwacji. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest spanie na drogach ewakuacyjnych, korytarzach i klatce schodowej.
57. Jeżeli obciążająca Gościa kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez Obiekt szkody, za którą Gość odpowiada, lub gdy w danej sytuacji/zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, Obiekt ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.
58. Obiekt nie dopuszcza do przebywania zwierząt w pokoju Gościa. Wyjątkiem jest pisemna (potwierdzenie rezerwacji na pobyt zwierzęcia) zgoda Obiektu przed zameldowaniem, na przyjazd ze zwierzętami. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkować naliczeniem kary pieniężnej według cennika. Brak zgody Obiektu na pobyt zwierzęcia może skutkować odmową zakwaterowania.
59. Właściciel lub opiekun zwierzęcia, z którym przebywa on na terenie Obiektu jest zobowiązany do prowadzenia go na uwięzi oraz usuwania nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
W pokoju lub apartamencie Gość może przechowywać jedynie zwierzęta domowe, po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Obiektu. Zwierzę powinno być przechowywane w sposób nie zakłócający pobytu innych Gości oraz pracy pracowników Obiektu, w tym służb sprzątających, w szczególności przy wykorzystaniu kagańców, smyczy, klatek lub innych stosownych przyrządów. Gość ma obowiązek tak przechowywać zwierzę aby nie uszkodziło, żadnego wyposażenia pokoju i odpowiada on za ewentualne szkody. Zabronione jest pozostawienie zwierząt bez nadzoru Gościa w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zwierzę nie może być pozostawiane samo w pokoju dłużej niż np. 10 minut.
a) Warunkiem wniesienia zwierzęcia jest dostępność pokoju, w którym może ono przebywać. Za przechowywanie zwierząt w Obiekcie Gość uiści odpowiednia opłatę w wysokości 60 PLN za każdą dobę trwania pobytu przy rezerwacji bezpośrednio przez stronę obiektu. O posiadaniu zwierzęcia Gość powinien powiadomić Obiekt w momencie rezerwacji lub przed przybyciem i wejściem do Obiektu.
b) Za naruszenie powyższego punktu i braku zgłoszenia przez Gościa i wniesienia zwierzęcia do wynajmowanego pokoju, Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty w wysokości 300 PLN
c) Obowiązkiem Gościa jest zgłoszenie przed przyjazdem do Obiektu informacji, iż ten podróżuje z psem uznawanym za rasę agresywną. Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terrier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
d) Dla właścicieli psów o masie powyżej 4 kg, bezwzględnym obowiązkiem jest aby w przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzę to nosiło kaganiec oraz aby było na smyczy.
e) Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień zwierzęcia i okazać ją na prośbę personelu.
f) Właściciele psów (zwierząt) są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu Obiektu. W przypadku gdy pracownicy Obiektu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że w pokoju przebywa zwierzę nie zgłoszone podczas zameldowania, pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie Obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, obsługa Obiektu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Obiekt zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
g) Obiekt dopuszcza do przebywania zwierząt w wybranych pokojach lub apartamentach wyłącznie po pisemnej zgodzie Obiektu przed zameldowaniem, na przyjazd ze zwierzętami. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkować naliczeniem kary pieniężnej według cennika.
60. Jeżeli z powodu obecności zwierzęcia w obiekcie powstała konieczność dodatkowego czyszczenia pokoju lub innych pomieszczeń Gość zobowiązany jest do pokrycia kosztów takiego sprzątania.
61. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. Koszt odesłania zgodnie z aktualnym cennikiem przewoźnika inpost + opłata manipulacyjna 50 zł. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym w przypadku nieotrzymania od Gościa pisemnej mailowej na adres info@wozna11.pl dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres 1 dnia od zakończenia pobytu, a po upływie tego okresu przedmioty przekazuje na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
63. Obiekt nie przechowuje artykułów spożywczych, leków, bądź innych artykułów, które mogą ulec zniszczeniu, zostaną zutylizowane niezwłocznie.
64. Zakazuje się wprowadzania rowerów do budynku i pozostawiania ich na drogach ewakuacyjnych. Rowery można pozostawić przed budynkiem na stojaku na rowery.
65. Zabrania się wchodzenia na teren niedostępny, nieprzeznaczony dla Gościa, w szczególności na teren zaplecza, teren strefy technicznej lub gospodarczej, teren budowy, teren usuwania awarii, itp.
66. Kwestie związane z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych uregulowane zostały szczegółowo w polityce prywatności Aparthouse Woźna 11.
67. Treść polityki prywatności dostępna jest w recepcji, bądź na stronie www.wozna11.pl/Politykaprywatnosci. Wszelkie uwagi dotyczące polityki prywatności należy kierować na adres mailowy info@wozna11.pl
68. Regulamin stanowi zobowiązanie Stron, co do jego treści. Rezerwacja i rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu w całości i cennika umieszczonego w lobby i poniżej w załączniku do regulaminu oraz naliczania wskazanych tam opłat bez dodatkowego oświadczenia.
69. Zabrania się rejestrowania w dowolnej formie (audio-wideo, wykonywanie zdjęć), za pomocą dowolnych urządzeń na terenie obiektu bez zgody właściciela Obiektu wyrażonej na piśmie. W przypadku niedostosowania się do tego zapisu zostaną wyciągnięte konsekwencje na podstawie ustawy „o prawie autorskim i prawach pokrewnych” oraz zapisy związane z naruszeniem dobrego imienia firmy.
70. Jeżeli jedno lub więcej postanowień Ogólnych Warunków zostanie uznane za nieważne lub ogłoszone jako takie na mocy ustawy, rozporządzenia lub w następstwie prawomocnego orzeczenia właściwego sądu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
71. Gość przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że Obiekt może przenieść niniejsze Warunki Regulaminu oraz wszelkie prawa i obowiązki z nimi związane na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Gościa. Przekazanie danych odbywa się zgodnie z RODO i nie narusza praw Gościa. Gość akceptuje fakt, że takie przeniesienie zwalnia Obiekt z przyszłej odpowiedzialności. Gość nie może scedować Ogólnych Warunków Regulaminu ani praw i obowiązków z nimi związanych na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Obiektu.
72. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody wyrządzone przez Gościa, w stosunku do innych gości, osób i podmiotów przebywających na terenie Obiektu.
73. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody wyrządzone przez swojego pracownika lub inną osobę której Obiekt powierzył wykonywanie usług w swoim imieniu, gdy ich zachowanie lub wyrządzone szkody nie pozostają w związku z wykonywaniem przez nich pracy lub powierzonych usług, w szczególności gdy nie wystąpiły podczas wykonywania ich obowiązków lecz w czasie przebywania przez nich na terenie Obiektu przed lub po wykonaniu pracy/ usług, w celach noclegowych, wypoczynkowych, rekreacyjnych, prywatnych, biznesowych, itp.
74. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja i powinny być kierowane pisemnie drogą elektroniczną na adres info@wozna11.pl . Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, termin odpowiedzi 14 dni roboczych.
75. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Obiekt w zakresie niezbędnym do realizacji rezerwacji, zameldowania oraz świadczenia usług związanych z pobytem, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja umowy). Gość przyjmuje do wiadomości, że jego dane będą przetwarzane także w celach podatkowych, archiwalnych oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
75a. Gość może dobrowolnie wyrazić odrębną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowych (np. o aktualnych ofertach) drogą elektroniczną lub telefoniczną – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda ta może być w każdej chwili cofnięta, bez wpływu na legalność przetwarzania przed jej cofnięciem.
75b. Gość ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Wszelkie wnioski i pytania dotyczące danych osobowych należy kierować na adres: info@wozna11.pl. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w recepcji oraz na stronie: www.wozna11.pl/pl/privacy.
76. Zgodnie z nowym brzmieniem art. 106b ust. 5 ustawy o VAT, chęć uzyskania faktury VAT należy zgłosić bezpośrednio w momencie dokonywania płatności (wtedy paragon fiskalny będzie zawierał NIP). W przypadku niepodania NIP-u firmy pracownik obiektu nie będzie miał prawa wystawienia faktury do paragonu, który nie będzie zawierał numeru NIP nabywcy. Więcej szczegółów na stronie: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.
77. Bezpieczeństwo pożarowe i ewakuacja: Jeśli usłyszysz alarm przeciwpożarowy, bezzwłocznie opuść pokój upewniając się, że drzwi zostały zamknięte. Udaj się do wyjścia, kierując się oznaczeniami. Jeśli pożar wybuchnie w Twoim pokoju bezzwłocznie skontaktuj się z recepcja, dzwoniąc na numer kontaktowy. Jeśli opuszczasz swój pokój podczas pożaru, pamiętaj by zamknąć drzwi. Należy przeczytać instrukcję przeciwpożarową znajdująca się na korytarzu i zapoznać się z rozkładem wyjść ewakuacyjnych. Następnie należy udać się do wyjścia zgodnie z oznaczonymi drogami przeciwpożarowymi. Zabrania się ingerencji lub demontażu czujek dymu w pokojach.
78. BEZPIECZEŃSTWO POŻAROWE I EWAKUACJA W przypadku pożaru: Ogłoś alarm poprzez aktywację (otwarcie szybki zabezpieczającej) najbliższego punktu alarmowego, które znajdują się na korytarzach. Następnie prosimy o ewakuację z budynku poprzez najbliższe wyjście ewakuacyjne i zbiórkę w wyznaczonym miejscu (jest oznaczone zielonym znakiem zbiórki przed obiektem). Jeśli usłyszysz alarm pożarowy prosimy o ewakuację z budynku poprzez najbliższe wyjście ewakuacyjne i zbiórkę w wyznaczonym miejscu zbiórki. Podczas pożaru ewakuuj się wyznaczoną drogą ewakuacyjną.
Dziękujemy za stosowanie się do postanowień powyższego regulaminu.
W razie pytań i niejasności, do Państwa dyspozycji jest Recepcja przez 24h/dobę.
Życzymy miłego pobytu w naszym obiekcie.
Załącznik do Regulaminu
Cennik kar pieniężnych
Za każdy jednorazowy przypadek:
1. Palenie w miejscach niedozwolonych – 1000 pln
2. Przyjazd ze zwierzęciem bez opłaconej rezerwacji pobytu zwierzęcia – 300 pln
3. Zakłócanie ciszy nocnej – 400 pln
4. Bezpodstawne uruchomienie alarmu pożarowego – 2000 pln
5. Parkowanie w miejscach niedozwolonych lub bez opłaconej rezerwacji miejsca– 400 pln
6. Sprzątanie wymiocin lub innych nieczystości fizjologicznych – 2000 pln
7. Dodatkowy przyjazd obsługi na życzenie Gościa - 300 pln
Uwaga: Jeżeli obciążająca Gościa kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez Obiekt szkody, za którą Gość odpowiada, lub gdy w danej sytuacji/zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, Obiekt ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.