ul. Woźna 11
61-777 Poznań, Polska
Mob. +48 663 115 773
Tel. +48 730 930 404
Rezerwacje prosimy składać na stronie internetowej za pomocą przycisku: "Rezerwuj online".
Infolinia obsługi działu rezerwacji czynna 7 dni w tygodniu (8.30-18.30)
W potwierdzeniu rezerwacji znajduje się całodobowy numer kontaktowy.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dot. Aparthouse Woźna 11 znajdziesz na stronie FAQ
e-mail: info@wozna11.pl
Najczęściej zadawane pytania
-
Czy obiekt posiada parking?
Aparthouse Woźna 11 dysponuje 10 miejscami parkingowymi na terenie obiektu - wjazd od ul. Woźnej 11. Opłata za dobę hotelową wynosi 30 PLN (przy rezerwacji online bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl), koszt parkingu za dodatkową rozpoczętą godzinę to 10 PLN. Parking jest dostępny dla gości z opłaconą rezerwacją. Parking jest monitorowany.
Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?
Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail.
Jak anulować rezerwację?
Skontaktuj się z naszą obsługą przez email: info@wozna11.pl
O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?
Zameldowanie od godz. 14:00, wymeldowanie do godz. 11:00.
Czy można zabrać psa?
Tak, u nas psy są mile widziane, a ich pobyt wiąże się z dodatkowymi opłatami. Opłata wynosi 20 zł za dobę (przy rezerwacji bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl).
Jakie udogodnienia znajdują się w apartamencie / pokoju?
Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 40-calowe smart telewizory LED z dostępem do aplikacji min. Netflix i Youtobe. Zapewniamy także w każdym pokoju zestaw powitalny kawa i herbatą. Uprzejmie informujemy iż budynek nie posiada windy.