Rezerwuj online Rezerwuj
Gwarancja najniższej ceny
Rezerwuj

FAQ

  1. Woźna 11 Aparthouse
  2. O Nas
  3. FAQ
Kup Voucher

Warto rezerwować przez stronę

Nasze zasady w skrócie WSZYSTKO, O CO CHCIAŁBYŚ ZAPYTAĆ

Naszą ofertę budujemy tak, aby zapewnić Państwu komfortowy pobyt oraz poczucie niezależności. Tę stronę stworzyliśmy po to, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.

Szczegóły dotyczące wyposażenia pokoju, kwestie związane z lokalizacją i dojazdem, zameldowaniem i wymeldowaniem – wiemy, że nurtują Państwa różne pytania. Jeśli poniższa lista ich nie wyczerpuje, prosimy o kontakt z Recepcją.

F.A.Q.

Czy Woźna 11 Aparthouse posiada własny parking?​​​

Tak, dysponujemy monitorowanym prywatnym parkingiem na terenie obiektu (parking jest ogrodzony na dziedzińcu). Wjazd możliwy jest wyłącznie po uprzedniej rezerwacji miejsca. Parking przeznaczony jest tylko dla samochodów osobowych o standardowych gabarytach (miejsca są zbyt małe dla busów, vanów itp.). Opłata wynosi 30 zł za dobę hotelową (przy rezerwacji bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl). Zamawiając usługi dodatkowe parking bezpośrednio na stronie www OSZCZĘDZASZ aż 50%. Standardowa cena parkingu - 60 PLN (rabat nie obowiązuje przy płatności na miejscu). Każda dodatkowa godzina parkowania przed dobą hotelową 14.00 i po jej zakończeniu 11.00 kosztuje 10 zł.

W jaki sposób mogę dotrzeć do obiektu?

Obiekt znajduje się w centrum miasta w odległości 20 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA. Do obiektu ze stacji PKP Poznań Główny można dojechać tramwajem numer 8, bądź autobusem i wysiąść na przystanku Małe Garbary (Najlepiej sprawdzić aktualny dojazd na stronie https://jakdojade.pl/poznan/trasa/). Z lotniska najszybciej dostać się taksówką. Jeśli jednak zdecydowaliby się Państwo na komunikację miejską, należy wsiąść w autobus 148, przy hali przylotów wysiąść na przystanku Rondo Kaponiera i dojechać do obiektu autobusem 163, bądź tramwajem 8 – przystanek to Małe Garbary.

Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka do czwartego roku życia przy rezerwacji online wybierając w dodatkach taką usługę.

Jak anulować rezerwację?

Samodzielnie przez link w potwierdzeniu rezerwacji lub skontaktuj się z naszą obsługą przez e-mail: info@wozna11.pl

O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować? 

Zameldowanie od 14:00 do 00.00, Wymeldowanie od 00.00 do 11:00. 

Goście mogą zameldować się w samoobsługowym depozytorze. 
W dniu przyjazdu o godz. 14.00 Goście otrzymają wiadomość SMS / e-mail ze specjalnymi instrukcjami dotyczącymi zameldowania oraz kodami dostępu. Wszelkie innego rodzaju ustalenia należy skoordynować we współpracy z personelem obiektu jeszcze przed przyjazdem. 

Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 40-calowe smart telewizory LED z multimedialnym centrum rozrywki. Każdy pokój wyposażony został w zasłony 100% zaciemniające, szybki bezprzewodowy internet WiFi, wysokiej klasy łóżka i antyalergiczne materace kieszeniowe. Dodatkowo zestaw powitalny do parzenia kawy lub herbaty.  Uprzejmie informujemy iż budynek nie posiada windy.

Czy można zabrać psa do obiektu?

Tak, u nas psy i koty są mile widziane, a ich pobyt wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Czy pościel i ręczniki są wliczona w cenę? 

Pościel i ręczniki są oferowane za darmo i są wliczona w cenę noclegu. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli bezkosztowo możliwa jest co 7 dni.

Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?

Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 5 jest bezpłatny.

Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?

Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 15 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.

Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?

Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Rezerwacji noclegu w naszym obiekcie można dokonać telefonicznie, mailowo, online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej oficjalnej stronie internetowej. 

Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 11:00?

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju do godz. 13.00 musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą 50 PLN.

Czy można palić w pokoju?

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Czy jest możliwość przechowania rowerów?

Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Istnieje możliwość bezpłatnie pozostawienia rowerów na prywatnym parkingu na dziedzincu. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku nie jest możliwe.

newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Mariusz Lipiński, Garbary 95b/144, 61-757, Poznań Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane