Rezerwuj online Rezerwuj
Gwarancja najniższej ceny
Rezerwuj

FAQ

  1. Nowoczesny hotel blisko Rynku w Poznaniu | Woźna 11 Aparthouse
  2. O Nas
  3. FAQ
Kup Voucher

Warto rezerwować przez stronę

Nasze zasady w skrócie WSZYSTKO, O CO CHCIAŁBYŚ ZAPYTAĆ

Naszą ofertę budujemy tak, aby zapewnić Państwu komfortowy pobyt oraz poczucie niezależności. Tę stronę stworzyliśmy po to, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.

Szczegóły dotyczące wyposażenia pokoju, kwestie związane z lokalizacją i dojazdem, zameldowaniem i wymeldowaniem – wiemy, że nurtują Państwa różne pytania. Jeśli poniższa lista ich nie wyczerpuje, prosimy o kontakt z Recepcją.

F.A.Q.

Czy Woźna 11 Aparthouse posiada własny parking?​​​

Aparthouse Woźna 11 dysponuje prywatnym parkingiem na ternie obiektu (na dziedzińcu). Opłata za dobę wynosi 30 PLN (przy rezerwacji bezpośrednio przez stornę www). Parking dla samochodów osobowych jest monitorowany oraz zamykany. 

W jaki sposób mogę dotrzeć do obiektu?

Obiekt znajduje się w centrum miasta w odległości 20 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA. Do obiektu ze stacji PKP Poznań Główny można dojechać tramwajem numer 8, bądź autobusem 51 i wysiąść na przystanku Małe Garbary. Z lotniska najszybciej dostać się taksówką. Jeśli jednak zdecydowaliby się Państwo na komunikację miejską, należy wsiąść w autobus 48, bądź 77 przy hali przylotów wysiąść na przystanku Rondo Kaponiera i dojechać do hotelu autobusem 63, bądź tramwajem 8 – przystanek to Małe Garbary.

Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka do czwartego roku życia bez dodatkowych opłat.

Jak anulować rezerwację?

Samodzielnie przez link w potwierdzeniu rezerwacji lub skontaktuj się z naszą obsługą przez e-mail: info@wozna11.pl

O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować? 

Zameldowanie od 14:00 do 00.00, Wymeldowanie od 00.00 do 11:00. 

Goście mogą zameldować się w samoobsługowym depozytorze. 
Przed przyjazdem o godz. 14.00 Goście otrzymają wiadomość e-mail / SMS ze specjalnymi instrukcjami dotyczącymi zameldowania oraz kodami dostępu. Wszelkie innego rodzaju ustalenia należy skoordynować we współpracy z personelem obiektu jeszcze przed przyjazdem. 

Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 40-calowe smart telewizory LED z multimedialnym centrum rozrywki. Każdy pokój wyposażony został w zasłony 100% zaciemniające, szybki bezprzewodowy internet WiFi, wysokiej klasy łóżka i antyalergiczne materace kieszeniowe. Dodatkowo zestaw powitalny do parzenia kawy lub herbaty. 

Czy można zabrać psa do obiektu?

Tak, u nas psy i koty są mile widziane, a ich pobyt wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Czy pościel i ręczniki są wliczona w cenę? 

Pościel i ręczniki są oferowane za darmo i są wliczona w cenę noclegu. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli bezkosztowo możliwa jest co 7 dni.

Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?

Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 5 jest bezpłatny.

Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?

Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 15 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.

Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?

Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Rezerwacji noclegu w naszym obiekcie można dokonać telefonicznie, mailowo, online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej oficjalnej stronie internetowej. 

Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 11:00?

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju do godz. 13.00 musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą 50 PLN.

Czy mogą Państwo zamówić dla nas taksówkę?

W celu zamówienia taksówki wystarczy zgłosić prośbę recepcji.

Czy można palić w pokoju?

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Czy jest możliwość przechowania rowerów?

Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku nie jest możliwe.

newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij