Naszą ofertę budujemy tak, aby zapewnić Państwu komfortowy pobyt oraz poczucie niezależności. Tę stronę stworzyliśmy po to, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.
Szczegóły dotyczące wyposażenia pokoju, kwestie związane z lokalizacją i dojazdem, zameldowaniem i wymeldowaniem – wiemy, że nurtują Państwa różne pytania. Jeśli poniższa lista ich nie wyczerpuje, prosimy o kontakt z Recepcją.
F.A.Q.
Czy Woźna 11 Aparthouse posiada własny parking?
Tak, dysponujemy monitorowanym prywatnym parkingiem na terenie obiektu (parking jest ogrodzony na dziedzińcu). Wjazd od ul. Woźnej 11 możliwy jest wyłącznie po uprzedniej rezerwacji miejsca. Parking przeznaczony jest tylko dla samochodów osobowych o standardowych gabarytach (miejsca są zbyt małe dla busów, vanów itp.). Opłata wynosi 30 zł za dobę hotelową (przy rezerwacji online bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl). Zamawiając usługi dodatkowe parking bezpośrednio na stronie www OSZCZĘDZASZ aż 50%. Standardowa cena parkingu - 60 PLN (rabat nie obowiązuje przy rezerwacji telefonicznej i mejlowej). Każda dodatkowa godzina parkowania przed dobą hotelową 14.00 i po jej zakończeniu 11.00 kosztuje 10 zł.
W jaki sposób mogę dotrzeć do obiektu?
Obiekt znajduje się w centrum miasta w odległości 20 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA. Do obiektu ze stacji PKP Poznań Główny można dojechać tramwajem numer 8, bądź autobusem i wysiąść na przystanku Małe Garbary (Najlepiej sprawdzić aktualny dojazd na stronie https://jakdojade.pl/poznan/trasa/). Z lotniska najszybciej dostać się taksówką. Jeśli jednak zdecydowaliby się Państwo na komunikację miejską, należy wsiąść w autobus 148, przy hali przylotów wysiąść na przystanku Rondo Kaponiera i dojechać do obiektu autobusem 163, bądź tramwajem 8 – przystanek to Małe Garbary.
Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?
Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka do czwartego roku życia przy rezerwacji online wybierając w dodatkach taką usługę.
Jak anulować rezerwację?
Samodzielnie przez link w potwierdzeniu rezerwacji lub skontaktuj się z naszą obsługą przez e-mail: info@wozna11.pl
O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?
Zameldowanie od 14:00, Wymeldowanie do 11:00 - dotyczy rezerwacji dokonanych bezpośrednio przez stronę obiektu www.wozna11.pl
Goście mogą zameldować się w samoobsługowym depozytorze.
W dniu przyjazdu o godz. 14.00 Goście otrzymają wiadomość SMS / e-mail ze specjalnymi instrukcjami dotyczącymi zameldowania oraz kodami dostępu. Wszelkie innego rodzaju ustalenia należy skoordynować we współpracy z personelem obiektu jeszcze przed przyjazdem.
Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?
Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 40-calowe smart telewizory LED z multimedialnym centrum rozrywki. Każdy pokój wyposażony został w zasłony 100% zaciemniające, szybki bezprzewodowy internet WiFi, wysokiej klasy łóżka i antyalergiczne materace kieszeniowe. Dodatkowo zestaw powitalny do parzenia kawy lub herbaty. Uprzejmie informujemy iż budynek nie posiada windy.
Czy można zabrać psa do obiektu?
Tak, u nas psy i koty są mile widziane, a ich pobyt wiąże się z dodatkowymi opłatami. Opłata wynosi 20 zł za dobę (przy rezerwacji dodatku online bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl).
Czy pościel i ręczniki są wliczona w cenę?
Pościel i ręczniki są oferowane za darmo i są wliczona w cenę noclegu. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli bezkosztowo możliwa jest co 7 dni.
Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?
Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 10 jest bezpłatny.
Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?
Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 20 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.
Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?
Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Rezerwacji noclegu w naszym obiekcie można dokonać tylko drogą online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.
Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?
Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej oficjalnej stronie internetowej.
Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 11:00?
Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju do godz. 13.00 musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą 50 PLN.
Czy można palić w pokoju?
Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.
Czy jest możliwość przechowania rowerów?
Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Istnieje możliwość bezpłatnie pozostawienia rowerów na prywatnym parkingu na dziedzincu. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku nie jest możliwe.